دانلود ترتیل قرآن کریم با صدای قاریان مشهور
نوشته شده توسط : شب های بی ستاره

دانلود ترتیل قرآن کریم با صدای استاد شهریار پرهیزگار به تفکیک سوره

دانلود ترتیل قرآن کریم با صدای استاد شهریار پرهیزگار به تفکیک سوره

 

شهریار پرهیزگار در سال ۱۳۵۲ که ۹ سال بیشتر نداشت با شنیدن چند تلاوت زیبا از مسابقات جهانی در مالزی که از طریق تلویزیون پخش می‌شد مجذوب تلاوت قرآن شد. بخصوص تلاوت محمد تقی مروت که رتبه نخست آن سال را کسب کردند بر او اثری ویژه گذاشت و زندگی آینده‌اش را در مسیر قرآن رقم زد. آقای شهریار پرهیزکار، روخوانی و روانخوانی و مباحث اجمالی در زمینه تجوید مقدماتی را در محضر استاد ادیب و تجوید و صوت و لحن قرآن کریم را همزمان در جلسات محمد تقی مروت آغاز کرد و سپس با راهنمایی استاد، در جلسات درس استاد مولایی حضور یافت و بدین ترتیب حفظ قرآن را آغاز کرد. وی اولین بار به صورت رسمی در مسابقات قرآنی که در سال ۱۳۵۶ در مسجد لاله‌زار و در مقابله با رژیم پهلوی برگزار شد به تلاوت پرداخت و در این مراسم که بسیار با شکوه برگزار شد آیاتی از سوره مبارکه یوسف را به زیبایی تلاوت کرد.


دانلود صوت با لینک مستقیم - 343 مگابایت - از سرور آسان دانلود


دانلود صوت با لینک مستقیم - 199 مگابایت - از سرور کتاب دانلود

رمز فایل:  http://www.ketabdownload.com


دانلود ترتیل قرآن کریم با صدای استاد محمد صدیق منشاوی به تفکیک سوره



استاد محمّد صدّیق منشاوی، قاری بزرگی است که در میان متأخرین بی نظیر و در میان متقدمین کم نظیر است و از مفاخر قرّاء و مبتکر در الحان گوناگون قرائت قرآنی بشمار می رود و سبک و تلاوت و صوت زیبا و لحن گرم و حزین، تلفظ صحیح و بیان قوی کلمات از مختصات قرائت مرحوم استاد منشاوی بشمار می رود که با چیرگی و مهارت کامل و تسلطی فوق العاده، شنونده را به آیات الهی متوجه می سازد.
مرحوم استاد منشاوی به قرائت سبعه و عشره و راویان قرّاء، استادی سطح بالایی دارد و به همین جهت است که شهرتش به تمامی جهان اسلام رسیده و از اساتید مهم فن تلاوت قرآن کریم محسوب می شود.
مرحوم استاد منشاوی علاوه بر بجای گذاشتن مجموعه ای از قرائت تحقیق، هنر تلاوتش را در قرائت ترتیل نیز به ثبوت رسانده است و با تسلّطی کامل و سبکی خاص کل قرآن کریم را به قرائت ترتیل تلاوت نموده است. هم اکنون گنجینه ای از نوارهای تحقیق و ترتیل این استاد در آرشیو نوارخانه های معروف که در کار قرآنی فعالیت دارند موجود می باشد. (که از آن جمله در قم نوارخانه مؤسسه استاد مطهری و نوارخانه قاضی سعید قم می باشد.)



دانلود صوت با لینک مستقیم - 385 مگابایت



 

دانلود ترتیل قرآن کریم با صدای استاد عبدالباسط به تفکیک سوره



عبدالباسط محمد عبدالصمد (زاده ۱۹۲۷- درگذشته ۱۹۸۸) از قاریان بزرگ قرآن در مصر که توانایی خاص در قرائت قرآن با صوت داشت. او از چهار حافظ بزرگ قرآن در مصر به شمار می‌رود. او همچنین اولین نماینده انجمن قاریان در مصر بوده‌ است. عبدالباسط در ماه رمضان و یا غیر رمضان به کشورهای خارجی برای برگزاری محافل قرآنی یا دعوت‌هایی که از او می‌شد مسافرت می‌کرد. او در سفر به جاکارتا در کشور اندونزی در بزرگترین مساجد آنجا به تلاوت قرآن پرداخت. در یکی از مساجد در حضور بیش از ۲۵۰ هزار نفر تا صبح در حالی که سر پا ایستاده بودند به صدای او گوش می‌دادند. از مشهورترین مساجدی که او در آنها به تلاوت پرداخته‌است، مسجدالحرام درمکه، مسجد نبوی در مدینه، مسجد الاقصی در قُدس و مسجد ابراهیمی در فلسطین بوده‌اند.
دانلود یکجا در یک بخش از سرور آسان دانلود:

دانلود صوت با لینک مستقیم - 417 مگابایت



دانلود بصورت یکجا در ۴ بخش از سرور اسلام دانلود:

بخش اول - حجم:  110 مگابایت

بخش دوم  - حجم 110 مگابایت

بخش سوم  -  حجم 110 مگابایت

بخش چهارم   -  حجم 89 مگابایت





:: برچسب‌ها: دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: