خدایا دوستت دارم
نوشته شده توسط : شب های بی ستاره

دلم گرم خداوندیست 
که بادستان من گندم برای یا کریم میریزد،
چه بخشنده خدای عاشقی دارم 
که میخواند مرا با آنکه می داند گنهکارم،
دلم گرم است میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم،
ای دوست 
برایت خدا را آرزو می کنم... 



گاهے دلمـ از ـهر چه آدمـ است مے گیرد...!

گاهے دلمـ دو کلمه حرف مهربانانه مےخواهد...!

نه به شکل ِ دوستت دارم و یا نه بــ ِ شکل ِ بے تو مے میرمـــ...!

ساده شاید ، مثل دلتنگ نباش... فردا روز دیگر ے ست  





:: برچسب‌ها: خدا ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: