مادرم
نوشته شده توسط : شب های بی ستاره

 معذرت می‌خوام فیثاغورس ....چرا که مادر من سخت‌ترین معادلات است!

معذرت می‌خوام نیوتن ...چرا که مادر من راز جاذبه است!

معذرت می‌خوام ادیسون ...چرا که مادر من اولین چراغ زندگی من است!

معذرت می‌خوام افلاطون ...چرا که این مادر من است که مدینه فاضله قلب من است!

معذرت می‌خوام رومئو... چرا که همه راه‌ها به عشق مادر ختم می‌شود...!

معذرت می‌خوام ژولیت ...چرا که مادر عشق من است !





:: برچسب‌ها: مادر , بهشت دنیا ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: