یارب
نوشته شده توسط : شب های بی ستاره

 یا رب الهی العفو ، یا رب الهی العفو

 

یا رب الهی العفو ، یا رب الهی العفو

کی می شود که از من تنها خدا بماند

ناپاکیم بریزد پاکی به جا بماند

من لایق عطای ماه خدا نبودم

پس این تویی که خواهی دل با خدا بماند

یا رب الهی العفو ، یا رب الهی العفو

یا رب الهی العفو ، یا رب الهی العفو

حالا که آمدم با حال دعا و توبه

ای کاش که همیشه حال دعا بماند

آمد محب حیدر عطشان جام کوثر

تا جرعه ای بنوشد ، با مرتضی بماند

یا رب الهی العفو ، یا رب الهی العفو

یا رب الهی العفو ، یا رب الهی العفو

گاهی مرا صدایی ، لطفی بر این گدایی

زهراییم عطا کن ، تا این عطا بماند

یا کربلاییم کن ، یا مجتبائیم کن

جامانده از خدا را مگذار جا بماند

یا رب الهی العفو ، یا رب الهی العفو

یا رب الهی العفو ، یا رب الهی العفو

دیگر نده عذابم ، با بی محلی خود

بگذار در حریم لطفت گدا بماند

این دست خالیم را ، خالی تو بر نگردان

بد می شود برایت ، درمانده وا بماند

یا رب الهی العفو ، یا رب الهی العفو

یا رب الهی العفو ، یا رب الهی العفو

از فرط بی وفایی ، من عهد ها شکستم

دستم اگر بگیری ، عهد و وفا بماند

از این دَرم برانی ، باز از دری درآیم

از تو که کم نیاید ، یک بی وفا بماند

پرونده ام سیاه است ، از بس که پُر گناه است

مگذار نام من در اهل خطا بماند

یا رب الهی العفو ، یا رب الهی العفو

یا رب الهی العفو ، یا رب الهی العفو

[من که به شور و شینم گریه کن حسینم

در وادی محبت ، خدا خودش می دونه

محبت تو مولا زد از دلم جوونه

چیکار کنم حسین جان

دوست دارم حسین جان

فدات بشم حسین جان

من سفره ی دلم را بیخود که وا نکردم

مگذار در دل من جز کربلا بماند

یا مظهر العجایب ، جان امام غایب

مگذار دشمت تو در نینوا بماند

یا رب الهی العفو ، یا رب الهی العفو

یا رب الهی العفو ، یا رب الهی العفو




:: برچسب‌ها: , , , ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: